جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۱۵۷۵
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰

تردد در محدوده پل طبقاتی بزرگراه شهید صدر و شهید بابایی کانالیزه شد

حرکت وسایل نقلیه در محور خیابان پاسداران در محدوده پل طبقاتی بزرگراه شهید آیت ا... صدر و شهید بابایی با هدف روانسازی تردد خودروها با اجرای طرح ترافیکی کانالیزه شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک مهندس پوریا محمدیان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: معضلات ایمنی و ترافیکی در خیابان پاسداران و محدوده راستگرد پاسداران به بزرگراه شهید بابایی تردد وسایل نقلیه را در این خیابان با مشکل مواجه کرده بود که پس از بررسی و تحلیل حوادث این محدوده، فقدان رفیوژ میانی در محدوده مذکور به عنوان علت اصلی شناسایی شد که همین امر باعث اختلال در حرکت شمال به شرق و جنوب به شمال شده بود.

 محمدیان در ادامه افزود: بر همین اساس به منظور روانسازی تردد و کانالیزه نمودن تقاطع خیابان پاسداران، رفیوژ میانی این معبر ساماندهی شد.

معاون شهردار منطقه یک تصریح کرد: جهت ساماندهی این معبر ، گزینه های مختلفی چون  چراغ دارشدن، اصلاح هندسی و... پیشنهاد و مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت با انجام کارشناسی های متعدد از بین گزینه های پیشنهادی گزینه انحراف جریان رو به شمال خیابان پاسداران و ایجاد انباره گردش به چپ از طریق انحراف رفیوژ بالادست و در جریان جنوب به شرق و جنوب به شمال نیز از طریق ایجاد جزیره، اجرا و موانع و مشکلات موجود این معبرمرتفع شد.

وی خاطر نشان ساخت: با اجرای این طرح خودروها ابتدا در انباره توقف کرده و سپس توسط چراغ راهنمایی  تردد ایمن خواهند داشت که بدین ترتیب تردد خودروهای این محدوده، کانالیزه و قابل کنترل می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه یک افزود: جهت رعایت ایمنی وسایل نقلیه و جلوگیری از برخورد وسایل نقلیه سنگین با ارتفاع زیاد در طول محور پاسداران، تابلو های تعیین ارتفاع مجاز و هشدار به خودروهای در حال تردد در محدوده شمالی و جنوبی خیابان پاسداران و در حریم پل طبقاتی بزرگراه شهید آیت ا...  صدر نصب شده است . 

نظر شما